Brand in een Chalet in Garderen

Foto : Damian Ruitenga / News United

Bij een camping aan de Speulderbosweg in Garderen heeft zaterdagmiddag een brand gewoed in een chalet.

De brand woedde was ontstaan na dat een kachel een gasleiding had aangestraald die lek was. De eigenaar had de brand zelf geblust.

Foto : Damian Ruitenga / News United
Total
0
Shares

Geef een reactie

Previous Post

Traumahelikopter rukt uit voor ongeval in Odijk: fietser ernstig gewond

Next Post

Brand in droger snel geblust Zeewolde

Related Posts
Total
0
Share
×
Chat openen
1
•Tip de redactie
Heeft u een nieuwstip of vraag voor de redactie? Typ uw bericht: