Bewoner vergeet afwasborstel op kookplaat in Harderwijk

Foto : Damian Ruitenga / News United
1.099 Views

Een oudere bewoner in Harderwijk moest in allerijl een brand blussen in zijn eigen woning. Dat gebeurde nadat de man een afwasborstel op de kookplaat had laten liggen waarna die vlam vatte. 

De brand vond plaats in een woning aan de Dennelaan in Harderwijk. Het lukte de man om de brand zelf te blussen, maar hij ademde daarbij wel rook in. Een toegesnelde ambulance heeft de bewoner gecontroleerd, waarna hij weer naar huis kon. 

Toen de brandweer ter plaatse was hoefde er geen bluswerkzaamheden meer te worden verricht. 

©️DamianRuitenga
Total
0
Shares

Geef een reactie

Previous Post

Politie onderzoekt gevonden lichaam in woning Ermelo

Next Post

Vrouw uit Ermelo belde kort voor haar dood uit angst met politie

Related Posts
Total
0
Share
Chat openen
1
•Tip de redactie
Heeft u een nieuwstip of vraag voor de redactie? Typ uw bericht:
%d bloggers liken dit: